Svårt med uppdateringar!

Inlägget publicerats: 2012-04-27 @ 19:19:33
Hejsan alla glada!
Jag har ganska snabbt insett att jag skriver helt enkelt i min blogg, då jag verkligen känner för det, och det är okej. Jag har hela tiden tänkt att det ska bli uppdateringar varje dag, men då blir det lätt en massa text om ingenting. Och det vill jag egentligen inte, jag vill att det ska skriver ska betyda något, för mig och för andra. Just nu är det mycket i skolan, så det blir nog inte så mycket uppdateringar, men några ska vi klämma in!


Sambon här hemma fyllde 28 i tisdags, och jag tog tillfället i akt och bakade lite! Det är inte varje dag jag får köpa ingredienser till att baka så nu passade jag på! Sambon gillar inte smörkräm och sånt "amerikansk" så mycket, så det fick bli små prinsessbakelser, 4 stycken närmare bestämt. Kanske är det någon av er som vill försöka er på en också, därför lägger jag ut recept och beskrivning.


Tårtbotten är den bästa!!! och då ljuger jag inte. Den reser sig fint och det är mjuk, luftig och saftig! En tårtbotten jag aldrig kommer sluta baka! Nu ska vi snart äta, därför hinner jag inte avreagera mig mera, men receptet kommer!


Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0