Pancakesöndag!

Inlägget publicerats: 2011-11-06 @ 16:01:27
Idag är en sån där tråkig söndag, man har hur mycket tid som helst till att pyssla med saker som man grämer sig i veckorna att behöva göra/aldrig har tid till. Sen kommer söndagen, en dag jag oftast spenderar med en filt som följer med mig vart jag än går, och helst gör jag ingenting. När kvällen sen kommer undrar jag varför jag inte gjorde allt det där jag tänkt mig.

Jaja, vissa söndagar har hänt att lägenheten blivit skinande ren, och tvättkorgen tom, men det där får dröja tills imorgon. Idag ska jag njuta av min sysslolösa söndag och absolut INTE ha ångest över allt jag inte gjort. För er som är intresserade har jag lagt in ett recept på American Pancakes (a la Anna) eftersom jag är en gottegris i alla dess slag. Denna pannkakan är sööt sööt och därför kan man utesluta vaniljsocker osv men det förstår ni nog själva. Ska se om jag orkar lägga in lite fler recept på saker jag gjort tidigare.


Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0