Otroligt!

Inlägget publicerats: 2011-11-01 @ 21:21:46
Nu har jag gått och gjort det igen, väntat med att skriva här. DÅLIGT. Dock, jag har fyllt år och firat med tårta (egengjord såklart) och shopping dagen till ära. Trots allt detta roliga har det varit något deppigt också. Tyvärr glömde vissa av mina vänner min födelsedag, och därför fick jag inte ett grattis-sms eller dylikt. Tyvärr sårar detta enormt mycket, att folk jag förväntar mig ska gratta, inte gör det.

Jag älskar verkligen sommaren, det märker jag av på hösten. Även om hösten är vacker och alla färger i alla ära, blir jag alltid så nedstämd och usch-känslan infinner sig. Jag har ett stort fint fönster precis vid min privata vrå i vårat datarum där jag ser allt fint med hösten, men trots detta blir min kreativitet inte större. Jag har dragit mig för att skriva här på bloggen för jag ville inte ha negativa kommentarer i min blogg, denna blogg är till för bra ting, det ska vara ett positivt tillhåll! Ändock, mycket är på gång med nära och kära som vi försöker ta oss igenom, vilket inte alltid skapar de bästa förutsättningarna för en fin dag, när dagen redan är grå och trist. Ge mig snö och sol, ok?

Ambitiös som jag (trodde) att jag var ville jag ta kort på utvecklingen med min tårta, men det missade jag heeeelt i bakningens hetta! Bild på tårtan kommer dock infinna sig inom en snar framtid (det ska INTE bli som cornflakeskakorna). Som jag säger:

Håll till godo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0